WAŻNE ZMIANY PODCZAS EPIDEMII KORONOWIRUSA COVID-19
Szanowni Państwo,
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia na terytorium naszego kraju najpierw stanu epidemicznego, a obecnie epidemii prosimy o zapoznanie się ze zmianami wprowadzonymi w naszej firmie od dnia 09-03-2020.
Pragnę zwrócić uwagę na fakt bezprecedensowej oraz bardzo dynamicznej sytuacji w jakiej wykonujemy dziś swoją pracę na Państwa rzecz, sytuacji bardzo płynnej, niemożliwej do przewidzenia, sytuacji, która w znaczący sposób komplikuje i zaburza naszą pracę operacyjną, sytuacji, która kolosalnie wpływa na nasze zdolności transportowe.
W tym miejscu pragniemy zapewnić, że nasi kurierzy wyposażani są w osobiste środki dezynfekujące i materiały higieniczne. Wprowadziliśmy procedury, które w znaczący sposób wpłyną na ich bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo pozostałego personelu. Dodatkowo procedury i instrukcje stosowane przy odbiorze i doręczeniu przesyłek pozwolą zmaksymalizować bezpieczeństwo kurierów i klientów.
Powyższa sytuacja zmusza nas do wprowadzenia zmian w działalności Sprinter sp. z o.o. Od dnia 09-03-2020 Sprinter sp. z o.o. wyłącza możliwość płacenia gotówką za realizację zlecenia (jedyna dostępna opcja dla klientów bez umowy na przelew to PRZELEWY24), wyłącza opcję przesyłek za pobraniem, wyłącza stosowanie gwarancji czasowych dla wszystkich przesyłek lokalnych, krajowych i międzynarodowych, zawiesza wykonywanie usługi sprint i nextday, kurierzy nie będą prosili o podpisy nadawcy i odbiorcy przesyłek, wprowadzamy opłatę za „adres prywatny”. O wszystkich zmianach na bieżąco można dowiedzieć się w biurze obsługi klienta pod numerami telefonów 22 843 87 87 lub 501 188 288 lub mailem sprinter@sprinter.pl
Szanowni Państwo, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Nasz zespół ze swojej strony będzie starał się na bieżąco informować o sytuacji i ewentualnych kolejnych zmianach. Liczymy na Państwa zrozumienie i wyrozumiałość.
Zarząd Sprinter sp. z o.o.